Безпека
Онлайн-консультаціїНормативна базаЗразки документівЖурнали облікуІнструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниЩо робити, якщо під час використання банкомату чи терміналу вимкнули світло
Останні новини
26.12.2022

Що робити, якщо під час використання банкомату чи терміналу вимкнули світло

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України розповідає, що в Україні продовжують екстрені відключення електрики. Це може застати зненацька, в тому числі коли ви користуєтесь банкоматом або терміналом.

Уявіть, ви приходите до терміналу покласти гроші на картку. Половину суми вже внесли, і раптом операція зірвалася через відключення світла. Що робити?

Алгоритм дій пояснили у ПриватБанку. Відразу ж зателефонуйте на гарячу лінію 3700 і подайте заявку на повернення коштів. Повідомте номер терміналу, його адресу, внесену суму і приблизний час проведення операції. Коли заявка буде опрацьована і гроші в терміналі перерахують, недоотримані кошти повернуть вам на карту.

Мінреінтеграції нагадує, що отримати готівку українці можуть не лише в банках та банкоматах, але й на касах магазинів, аптек та АЗС. Для цього необхідно оплатити будь-яку покупку карткою та попросити касира зняти з неї потрібну вам суму готівки. Отримати можна від 500 гривень, але не більше 6 000 гривень.

Також можна зняти готівку з карти в Укрпошті та на «Новій Пошті», звернувшись до будь-якого відділення поштового оператора.

Джерело: Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України
18.10.2022
Відшкодування моральної шкоди у зв’язку зі смертю працівника на роботі
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Безпека, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025