Затверджено Порядок видачі посвідчень страховим експертам з охорони праці

Кабмін, Постановою від 18.04.2025 № 466, затвердив Порядок видачі посвідчень страховим експертам з охорони праці. Порядок визначає процедуру видачі посвідчень страховим експертам з охорони праці.
Посвідчення є документом, який підтверджує повноваження особи на провадження діяльності щодо запобігання нещасним випадкам відповідно до ст. 45 Закону від 23.09.1999 № 1105-XIV "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування".
Посвідчення видається Пенсійним фондом або його територіальними органами на безоплатній основі та діє безстроково.
Посвідчення видається особі, яка відповідає таким вимогам:
- призначена на посаду страхового експерта з охорони праці уповноваженого органу;
- має вищу освіту та/або спеціалізовану освіту за фахом спеціаліста з охорони праці або вищу освіту за спеціальністю "Ерготерапія", або вищу технічну чи медичну освіту;
- має стаж роботи не менше трьох років;
- пройшла навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 26 січня 2005 р. N 15.
Для отримання посвідчення працівник на наступний робочий день після призначення на посаду страхового експерта з охорони праці подає заяву у письмовій формі та фотокартку розміром 3 х 4 сантиметри до відповідного підрозділу уповноваженого органу, який видає посвідчення.
Постанова набирає чинності з 8 травня 2025 року.